.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکلیف بازرسان جذب شده از سوی سازمان حمایت مشخص شود

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دولت باید هر چه سریعتر تکلیف 3 هزار و 500 نیروی جذب شده از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را که ماههاست حقوق دریافت نکرده اند را مشخص کند گفت: با ادامه این روند نمی‌توان به ساماندهی و سلامت بازار فکر کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خانه ملت قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز سه شنبه 26 فروردین ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه در ابتدای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها یعنی سال  87 سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اقدام به جذب 3 هزار و 500 نفر از نیروهای تحصیل کرده و متعهد کرده است گفت: در اواخر سال 90 و 91 مقرر شد طبق مصوبه هیات وزیران این 3 هزار و 500 نفر از شرکتی و قراردادی تبدیل شوند اما متاسفانه از آن روز تا به الان مشکلات از جمله تاخیر در پرداخت حقوق و مزایا شروع شده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 3 هزار و 500 نیروی مذکور به علت تاخیر در دریافت حقوق و مزایای خود با مشکلات متعددی مواجه شده اند از این رو به وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به تعیین تکلیف این نیروها تذکر می‌دهم.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: بنابراین با وضعیت تاخیر در حقوق 3 هزار و 500 نیروی جذب شده از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نمی‌توان به ساماندهی و سلامت بازار فکر کرد.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اینجا جا دارد از نمایندگان برای در اولویت قرار دادن آزادراه تهران – شمال قدردانی کنم اما همین جا از آخوندی می‌خواهم مشکل پروژه 612 واحدی مسکن مهر چالوس را مرتفع کند.

احمدی لاشکی ادامه داد: گازرسانی به منطقه کوجور خواسته به حق مردم از دولت می‌باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: تسری در پرداخت غرامت کشاورزان، باغداران و دامداران که در حادثه بارش سنگین برف دچار خسارت شدند خواسته دیگر مردم از دولت است/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 فروردين 1393
با تشکر از آقای احمدی لاشکی خواستار پیگیری جدی توسط سایر نمایندگان محترم هستیم
نا شناس 25 فروردين 1393
از این نماینده شجاع متشکریم.
محمد 26 فروردين 1393
درود برنماینده دلاور شهرستان نوشهر چالوس کلاردشت
بازرس بسیجی 27 فروردين 1393
دست مریزاد به آقای رحمانی رییس محترم کمیسیون صنایع و معادن،آقای احمدی لاشکی نماینده محترم نوشهر و چالوس و کلاردشت،قاضی پو نماینده محترم ارومیه،آقایان ندیمی-لاهوتی- و رهبری نمایندگان محترم استان گیلان و همچنین نماینده تبریز که در جلسه علنی امروز سه شنبه 26 فروردین 93 در نطق های میان دستور و تذکر شفاهی و کتبی از حقوق تضییع شده بازرسان دفاع نمودند.این قضیه ما بازرسان باعث شد تا اهمیت کار ما بیشتر نمود پیدا کرده، و بقیه ارگانها هم حواسشون جمع شده که در خصوص نیروهای خودشون درست تصمیم بگیرند.از دوستان خودم که الان سومین روز تجمع اونها جلوی مجلس هست هم کمال تشکر را داریم.البته یه سوال از برخی سازمانها داشتم،مگه تاکسی تلفنهایی که الان در اختیار ادارات هستند، برای بازرسای طرح تشدید جذب نشده اند؟حالا ما کار نداریم که با چه لابی بازی جذب شده اند!!! ولی چطور است که حقوق آنها کمتر از ماهی یک میلیون نیست و پول آنها همیشه در حساب سازمانها موجود است،ولی برای بازرسایی که این ماشینها به خاطر اونها جذب شدن باید حقوق 600هزارتومنی در نظر بگیرن و جالب تر اینه که الان این راننده ها شدن یه جورایی رییس!!! چون تو همه چی نظر میدن!! یه جاهایی هم اینا خبرچین برخی از رؤسا هستند!!! خلاصه مملکت گل و بلبل هست دیگه، سازمان حمایت برای راننده ی بازرسا پول داره،خیلی خوب هم داره، ولی واسه بازرسا پول نداره!!! جالب نیست؟!!!
دوستان توکلتون به خدا باشه
باید تلاشتون رو بیشتر کنید و با نماینده هاتون رابطه تون رو گرمتر کنید
پیروزی نزدیک است
یا علی
نا شناس 26 فروردين 1393
همكاران از ترس روسا جمع نميشيد خيالي نيست اما لااقل تنها كاري كه ميتونيد اينه نماينده مجلس شهرتون رو مطلع كنيد مكاتبه كنيد با هاشون در جريان امر قرار بديد چون قراره يك طرح دو فوريتي تو مجلس به رآي گذاشته بشه نماينده ها تنها شانسمون هستش .به اميد پيروزي
مجید 10 ارديبهشت 1393
با تشکر از نمایندگانی که به فکر مردم هستند.هر جمعی که هدفشان برای رضای خداوند باشد پیروزند امید ما بازرسان اول به روزه ده بی منت بغد به مسولینی است که دغدغه ملت را دارند
احمد 12 مرداد 1394
درود بر نماینده جسور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.481 seconds.